Contact

Hoe kunnen wij jou helpen?

info@driven.nl

Mail ons en ontvang binnen één werkdag reactie op jouw bericht.

088 374 18 88

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:30 uur.

06 2359 9418

Stuur jouw vraag via WhatsApp.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt de Driven-bestedingsruimte?

Om te bepalen wat de meest passende bestedingsruimte is, moeten we een paar dingen van je weten: je wensen en je jaarcijfers. Op basis van jouw wensen en financiële mogelijkheden, bepalen we samen de bestedingsruimte. De bestedingsruimte wordt getoetst bij onze financiële experts, zodat het altijd verantwoord is. De bestedingsruimte kun je besteden aan al onze mobiliteitsvormen, voor al je medewerkers. Als member wordt je dus maar een keer gescreend. Daarna kun je super snel schakelen en gebruik maken van al onze diensten

Kan ik als particulier ook Driven-klant worden?

Op dit moment bestaan onze klanten uit MKB-bedrijven. Ben je als particulier opzoek naar een auto? Kijk dan eens op www.auto.nl

Hoe lang duurt het voordat ik ben gescreend?

Na het kennismakingsgesprek doen we er alles aan om je zo snel mogelijk op weg te helpen. Dit is uiterlijk 1 week na aanvraag.

Krijg ik voor iedere vorm van mobiliteit een andere factuur?

Je krijgt van ons een verzamelfactuur aan het einde van de maand. Hierop staan alle afgenomen producten en diensten op een rij.

Handig om te weten

Bezoekadres
Lange Dreef 12
4131 NH Vianen

Financieel
KvK nr.: H23080512
Btw nr.: NL0016.43.551.B01

Bel mij terug

Wil jij gratis advies over hoe je mobiliteit efficiënter, duurzamer en in veel gevallen goedkoper kan inzetten? Laat je gegevens achter en wij bellen je terug.